Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY - starszy referent Zespołu Prezydialnego

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY nr 80414

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MŁAWIE

Komendant Powiatowy Policji w Mławie

poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko:

starszy referent

Zespołu Prezydialnego

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława

 

Miejsce wykonywania pracy:

Mława

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi sekretariat Komendanta Powiatowego w zakresie obsługi kancelaryjno -biurowej dokumentacji jawnej.
  • Prowadzi dokumentację Komendy w zakresie wymaganych dzienników i rejestrów.
  • Obsługuje Komendę w zakresie poczty zwykłej i poleconej.
  • Sporządza miesięczne zestawienie kosztów przesyłek w Komendzie.
  • Obsługuje program Poczty Polskiej "Elektroniczny Nadawca".
  • Przyjmuje oraz wysyła korespondencję za pomocą poczty elektronicznej oraz elektronicznej Poczty Specjalnej.
  • Przekazuje przedstawicielom urzędów miasta i gmin dowody osobiste.
  • Obsługa kancelaryjna Referatu dw. z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją KPP w Mławie.
  • Opracowuje projekty decyzji administracyjnych Komendanta oraz innych rozstrzygnięć, sporządza pisma na rzecz Komendanta.
  • Przyjmuje interesantów i kieruje do kompetentnych osób.
  • Przygotowuje dokumentację sekretariatu do archiwizacji oraz przekazuje do Składnicy Akt Komendy.

 

 

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno- biurowa.
  • Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy.
  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  • Pomieszczenie przystosowane do pracy dwóch osób.
  • Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00.
  • Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
  • Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (brak windy). Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Wymagania niezbędne

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie w pracy administracyjnej lub w pracy biurowej powyżej 6 miesięcy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Znajomość przepisów w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie obiegu dokumentacji, sporządzania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych
  • Rzetelność i terminowość
  • Komunikatywność, orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe Praca na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub innej jednostce Policji , powyżej 6 miesięcy.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia .
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Dokumenty dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

 

 

Termin składania dokumentów:

12.07.2021 rok

 

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Miejsce składania dokumentów:

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 80414"

na adres:

 

Komenda Powiatowa Policji w Mławie

ul. Sienkiewicza 2        

06-500 Mława

Bezpośrednio w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty (na kopercie z dopiskiem Nabór starszy referent).

Oferujemy:

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Zakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
  • Ubezpieczenie grupowe PZU.

 

Dostępność:

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Dodatkowe informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • List motywacyjny, CV/ życiorys oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
  • Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z mnożnikiem 1,3882 kwoty bazowej (2820,77 zł.) oraz ewentualny dodatek przysługujący z tytułu stażu pracy (od 5% do 20 %).

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Proces naboru będzie składał się z 4 etapów:

etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.

etap II - pisemny test wiedzy, podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu. Test zawiera nie mniej niż 15 i nie więcej niż 20 pytań. Zakres pytań dotyczy ogólnych zagadnień związanych z Policją, służbą cywilną oraz specjalistycznych zagadnień wynikających z opisu stanowiska pracy.

etap III- Dodatkowa metoda selekcji polegająca na sprawdzeniu kompetencji kandydata do pracy np. wykonanie zadań praktycznych, wywiad behawioralny lub wywiad sytuacyjny.

etap IV - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana indywidualnie z kandydatami, którzy z wcześniejszych etapów selekcji uzyskali najwyższe wartości punktowe (nie więcej niż 5 kandydatów).

  • W przypadku spełniania wymagań formalnych przez mniej niż dziesięciu kandydatów istnieje możliwość odstąpienia od testu z wiedzy i przeprowadzenie kolejnych etapów naboru

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-08-15

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 7036212.

 

Przetwarzanie danych osobowych

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mławie nr tel. 47 7036211
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych- nr tel. 47 7036261
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mławie
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Metryczka

Data publikacji : 29.06.2021
Data modyfikacji : 25.10.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Mławie
Osoba udostępniająca informację:
Anna Pawłowska
Osoba modyfikująca informację:
Anna Pawłowska
do góry