OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY - starszy referent Zespołu Prezydialnego
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY nr 80414
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MŁAWIE
Komendant Powiatowy Policji w Mławie
poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko:
starszy referent
Zespołu Prezydialnego
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława
Miejsce wykonywania pracy:
Mława
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzi sekretariat Komendanta Powiatowego w zakresie obsługi kancelaryjno -biurowej dokumentacji jawnej.
- Prowadzi dokumentację Komendy w zakresie wymaganych dzienników i rejestrów.
- Obsługuje Komendę w zakresie poczty zwykłej i poleconej.
- Sporządza miesięczne zestawienie kosztów przesyłek w Komendzie.
- Obsługuje program Poczty Polskiej "Elektroniczny Nadawca".
- Przyjmuje oraz wysyła korespondencję za pomocą poczty elektronicznej oraz elektronicznej Poczty Specjalnej.
- Przekazuje przedstawicielom urzędów miasta i gmin dowody osobiste.
- Obsługa kancelaryjna Referatu dw. z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją KPP w Mławie.
- Opracowuje projekty decyzji administracyjnych Komendanta oraz innych rozstrzygnięć, sporządza pisma na rzecz Komendanta.
- Przyjmuje interesantów i kieruje do kompetentnych osób.
- Przygotowuje dokumentację sekretariatu do archiwizacji oraz przekazuje do Składnicy Akt Komendy.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno- biurowa.
- Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy.
- Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Pomieszczenie przystosowane do pracy dwóch osób.
- Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00.
- Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
- Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (brak windy). Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie w pracy administracyjnej lub w pracy biurowej powyżej 6 miesięcy
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Znajomość przepisów w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie obiegu dokumentacji, sporządzania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych
- Rzetelność i terminowość
- Komunikatywność, orientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe Praca na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub innej jednostce Policji , powyżej 6 miesięcy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia .
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Termin składania dokumentów:
12.07.2021 rok
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 80414"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Mławie
ul. Sienkiewicza 2
06-500 Mława
Bezpośrednio w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty (na kopercie z dopiskiem Nabór starszy referent).
Oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Możliwość korzystania z Zakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
- Ubezpieczenie grupowe PZU.
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- List motywacyjny, CV/ życiorys oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
- Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z mnożnikiem 1,3882 kwoty bazowej (2820,77 zł.) oraz ewentualny dodatek przysługujący z tytułu stażu pracy (od 5% do 20 %).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Proces naboru będzie składał się z 4 etapów:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.
etap II - pisemny test wiedzy, podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu. Test zawiera nie mniej niż 15 i nie więcej niż 20 pytań. Zakres pytań dotyczy ogólnych zagadnień związanych z Policją, służbą cywilną oraz specjalistycznych zagadnień wynikających z opisu stanowiska pracy.
etap III- Dodatkowa metoda selekcji polegająca na sprawdzeniu kompetencji kandydata do pracy np. wykonanie zadań praktycznych, wywiad behawioralny lub wywiad sytuacyjny.
etap IV - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana indywidualnie z kandydatami, którzy z wcześniejszych etapów selekcji uzyskali najwyższe wartości punktowe (nie więcej niż 5 kandydatów).
- W przypadku spełniania wymagań formalnych przez mniej niż dziesięciu kandydatów istnieje możliwość odstąpienia od testu z wiedzy i przeprowadzenie kolejnych etapów naboru
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-08-15
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 7036212.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mławie nr tel. 47 7036211
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych- nr tel. 47 7036261
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mławie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane