OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY - Oferty pracy - Komenda Powiatowa Policji w Mławie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MŁAWIE

Komendant Powiatowy Policji w Mławie

poszukuje kandydata  na stanowisko :

 

starszy technik Zespołu ds. Wykroczeń Wydziału Prewencji KPP w Mławie

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława

Miejsce wykonywania pracy:

Mława

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Prowadzenie gospodarki mandatowej i wprowadzanie odcinków mandatowych do systemu PUE Mandaty.
  2. Przesyłanie miesięcznych zestawień i informacji do I Urzędu  Skarbowego w Opolu.
  3. Pobieranie i rozliczanie bloczków mandatowych z Izbą Skarbową w Warszawie.
  4. Wydawanie zaświadczeń dla osób popełniających wykroczenia w ruchu drogowym i ubiegających się o anulowanie punktów karnych.
  5. Prowadzenie policyjnych systemów informatycznych KSIP w zakresie wprowadzania danych źródłowych wytworzonych w jednostkach organizacyjnych policji.
  6. Wprowadzanie do SESPOL danych – wyników osiąganych przez policjantów Rewiru Dzielnicowych Wydziału Prewencji KPP Mława.
  7. Wprowadzanie danych o wydarzeniach nadzwyczajnych zaistniałych w KPP Mława do systemu SESPOL.
  8. Wprowadzanie danych związanych z absencją oraz czasem pracy policjantów Wydziału Prewencji do SWOP.
  9. Prowadzenie postępowań  szkodowych.
  10. Prowadzenie rejestru osób ukaranych w drodze mandatu karnego i pouczonych oraz wprowadzanie do ERSOW, KSIP – rejestr wykroczeń, danych dotyczących wykroczeń przeciwko mieniu (art. 119 § 1 KW, art. 120 § 1 KW,  art. 122 § 1 i 2 KW, art. 124 § 1 KW).

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

  • Praca administracyjno - biurowa w systemie jednozmianowym (8.00 – 16.00);
  • Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt  biurowy;
  • Stanowisko pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem wyposażone w monitor ekranowy , obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
  • Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy;
  • Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na  piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach /brak windy/. Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie,
  • Doświadczenie zawodowe:  co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej.
  • Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Obsługa komputera, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, organizacja pracy.

wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w administracji państwowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe zgodnie ze stawianymi wymogami (w tym także dokumenty dot. aktualnego zatrudnienia, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia).
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.

 

Termin składania dokumentów:

04.08.2021r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji

ul. Sienkiewicza 2    

06-500 Mława

  • Dokumenty należy zł0żyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Ogłoszenie na stanowisko starszy technik Zespołu ds. Wykroczeń” bezpośrednio w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty Polskiej /decyduje data stempla pocztowego/;
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Oferujemy:

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i  przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Zakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
  • Ubezpieczenie grupowe PZU.

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualność czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.
  • etap II -  spośród wszystkich złożonych ofert spełniających wymogi formalne, Komisja Rekrutacyjna wybiera maksymalnie 5 kandydatów do udziału w bezpośredniej weryfikacji - rozmowie kwalifikacyjnej

 

Dodatkowe informacje:

 

  • Wynagrodzenie  2 800,01 zł.  brutto (płaca zasadnicza + premia regulaminowa) oraz ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat pracy.
  • Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu zostaną  powiadomione telefonicznie;
  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadomione.
  • Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
  • Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów, oferty będą komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończonego naboru.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualność czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 7036212

 

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mławie nr tel. 47 7036211
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych- nr tel. 47 7036261
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mławie
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w  służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a  następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.  Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w  służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 30.07.2021
Data modyfikacji : 25.10.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Mławie
Osoba udostępniająca informację:
Anna Pawłowska
Osoba modyfikująca informację:
Anna Pawłowska
do góry