OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MŁAWIE
Komendant Powiatowy Policji w Mławie
poszukuje kandydata na stanowisko :
starszy technik Zespołu ds. Wykroczeń Wydziału Prewencji KPP w Mławie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława
Miejsce wykonywania pracy:
Mława
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie gospodarki mandatowej i wprowadzanie odcinków mandatowych do systemu PUE Mandaty.
- Przesyłanie miesięcznych zestawień i informacji do I Urzędu Skarbowego w Opolu.
- Pobieranie i rozliczanie bloczków mandatowych z Izbą Skarbową w Warszawie.
- Wydawanie zaświadczeń dla osób popełniających wykroczenia w ruchu drogowym i ubiegających się o anulowanie punktów karnych.
- Prowadzenie policyjnych systemów informatycznych KSIP w zakresie wprowadzania danych źródłowych wytworzonych w jednostkach organizacyjnych policji.
- Wprowadzanie do SESPOL danych – wyników osiąganych przez policjantów Rewiru Dzielnicowych Wydziału Prewencji KPP Mława.
- Wprowadzanie danych o wydarzeniach nadzwyczajnych zaistniałych w KPP Mława do systemu SESPOL.
- Wprowadzanie danych związanych z absencją oraz czasem pracy policjantów Wydziału Prewencji do SWOP.
- Prowadzenie postępowań szkodowych.
- Prowadzenie rejestru osób ukaranych w drodze mandatu karnego i pouczonych oraz wprowadzanie do ERSOW, KSIP – rejestr wykroczeń, danych dotyczących wykroczeń przeciwko mieniu (art. 119 § 1 KW, art. 120 § 1 KW, art. 122 § 1 i 2 KW, art. 124 § 1 KW).
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca administracyjno - biurowa w systemie jednozmianowym (8.00 – 16.00);
- Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy;
- Stanowisko pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem wyposażone w monitor ekranowy , obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy;
- Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach /brak windy/. Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
- Wykształcenie: średnie,
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej.
- Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
- Obsługa komputera, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, organizacja pracy.
wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w administracji państwowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe zgodnie ze stawianymi wymogami (w tym także dokumenty dot. aktualnego zatrudnienia, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia).
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
Termin składania dokumentów:
04.08.2021r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Sienkiewicza 2
06-500 Mława
- Dokumenty należy zł0żyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Ogłoszenie na stanowisko starszy technik Zespołu ds. Wykroczeń” bezpośrednio w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty Polskiej /decyduje data stempla pocztowego/;
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Możliwość korzystania z Zakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
- Ubezpieczenie grupowe PZU.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualność czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.
- etap II - spośród wszystkich złożonych ofert spełniających wymogi formalne, Komisja Rekrutacyjna wybiera maksymalnie 5 kandydatów do udziału w bezpośredniej weryfikacji - rozmowie kwalifikacyjnej
Dodatkowe informacje:
- Wynagrodzenie 2 800,01 zł. brutto (płaca zasadnicza + premia regulaminowa) oraz ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat pracy.
- Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu zostaną powiadomione telefonicznie;
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadomione.
- Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
- W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów, oferty będą komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończonego naboru.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualność czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 7036212
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mławie nr tel. 47 7036211
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych- nr tel. 47 7036261
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mławie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
Regulamin naboru na stanowiska niebędące w korpusie służby cywilnej
Data publikacji 30.07.2021 16:20(pdf 433.33 KB)