OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY - sprzątaczka Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Mławie
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY nr 1/2022
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MŁAWIE
Komendant Powiatowy Policji w Mławie
poszukuje kandydata na stanowisko :
sprzątaczka Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Mławie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława
Miejsce wykonywania pracy:
Mława
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Codzienne zamiatanie i froterowanie przydzielonej powierzchni pomieszczeń lub mycie w zależności od potrzeb.
2. Codzienne opróżnianie koszy ze śmieci i wynoszenie do kontenera.
3. Codzienne wycieranie kurzu w pomieszczeniach sprzątanych.
4. Codzienne mycie urządzeń sanitarnych, podłóg i ścian wyłożonych glazurą w pomieszczeniach sanitarnych.
5. Mycie i pastowanie podłóg przynajmniej raz w miesiącu.
6. Mycie okien, drzwi i lamperii w miarę potrzeb jednak nie miej niż dwa razy w roku..
7. Codzienne czyszczenie dywanów i chodników oraz trzepanie ich w miarę potrzeby jednak nie miej niż dwa razy w roku.
8. Usuwanie wszelkiego rodzaju plam i innych zanieczyszczeń.
9. Mycie powierzchni biurek, szaf i innych przedmiotów wymagających mycia.
10. Podlewanie roślin znajdujących się na zewnątrz pokoi biurowych.
11. Codzienne sprawdzanie zawieszonych zasłon i firan.
12. Utrzymanie porządku i czystości w PDOZ.
13. Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony ppoż.
14. Przestrzeganie regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku.
15. Przestrzeganie tajemnicy zawodowej, tajemnicy prawnie chronionej i informacji niejawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
• Wykształcenie: podstawowe,
• Doświadczenie zawodowe: brak
• Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
• umiejętność organizacji pracy własnej, rzetelność, obowiązkowość.
wymagania dodatkowe:
• Wykształcenie: średnie,
• Doświadczenie zawodowe: 0,5 roku pracy na podobnym stanowisku
• komunikatywność, dyspozycyjność,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• CV i list motywacyjny,
• Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
• Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe zgodnie ze stawianymi wymogami (w tym także dokumenty dot. aktualnego zatrudnienia, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia).
• Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
Termin składania dokumentów:
08.02.2022 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Sienkiewicza 2
06-500 Mława
• Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem : ogłoszenie na stanowisko sprzątaczki Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Mławie bezpośrednio w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty Polskiej /decyduje data stempla pocztowego/;
• Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Oferujemy:
• Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
• Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
• Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
• Miejsce do odświeżenia się
• Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
• Miejsce parkingowe na terenie urzędu
• Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
• Możliwość korzystania z Zakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
• Ubezpieczenie grupowe PZU.
Dostępność
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
• etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określnych w ogłoszeniu.
• etap II - spośród wszystkich złożonych ofert spełniających wymogi formalne, Komisja Rekrutacyjna wybiera maksymalnie 5 kandydatów do udziału w bezpośedniej weryfikacji – rozmowie kwalifikacyjnej
Dodatkowe informacje:
• Wynagrodzenie 3 010,12 zł. zł. brutto (płaca zasadnicza + premia regulaminowa) oraz ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat pracy.
• Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu zostaną powiadomione telefonicznie.
• Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadomione.
• Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
• W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
• Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
• Nie zwracamy nadesłanych dokument, oferty będą komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończonego naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 7036212
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
o Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mławie nr tel. 47 7036211
o Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych- nr tel. 47 7036261
o Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
o Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mławie
o Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
o Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
o Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
o Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
o Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane