Wolne stanowisko pracy - sekretarka Wydziału Prewencji - Oferty pracy - Komenda Powiatowa Policji w Mławie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Wolne stanowisko pracy - sekretarka Wydziału Prewencji

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY nr 2/2022

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MŁAWIE

Komendant Powiatowy Policji w Mławie

poszukuje kandydata  na stanowisko :

 

sekretarka Wydziału Prewencji KPP w Mławie

 umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %

 

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława

 

Miejsce wykonywania pracy:

Mława

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  1. Obsługa kancelaryjno – biurowa w zakresie dokumentacji jawnej Wydziału Prewencji
  2. Ewidencja wpływów i obiegu dokumentacji oraz przesyłek Wydziału Prewencji
  3. Prowadzenie rejestrów i dzienników Wydziału Prewencji m.in.: dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego, skorowidzów tematycznych i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy
  4. Rejestrowanie , segregowanie, przekazywanie i kompletowanie korespondencji przychodzącej  i wychodzącej Wydziału Prewencji
  5. Sporządzanie wykazu przesyłek nadanych i poleconych oraz przygotowanie ich do wysłania
  6. Wprowadzenie do ewidencji komputerowej Systemu Wspomagania Obsługi Policji danych dotyczących kalendarza czasu służby oraz absencji funkcjonariuszy Wydziału Prewencji
  7. Rozliczanie funkcjonariuszy Wydziału Prewencji z dziennikowanych materiałów oraz przygotowywanie materiałów Wydziału Prewencji do archiwizacji
  8. Wykonywanie czynności kancelaryjno – technicznych
  9. Obsługa interesantów zgłaszających się do Wydziału Prewencji
  10. Przestrzeganie przepisów BHP i Ppoż oraz przepisów i zasad obowiązujących w Komendzie Powiatowej Policji w Mławie
  11. Przygotowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji kierownictwa Wydziału Prewencji do archiwizacji i przekazanie do składnicy akt KPP w Mławie

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 

  • Praca administracyjno - biurowa w systemie jednozmianowym (8.00 – 16.00);
  • Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt  biurowy;
  • Stanowisko pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem wyposażone w monitor ekranowy , obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
  • Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy;
  • Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na  piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach /brak windy/. Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

 

niezbędne:

  • Wykształcenie średnie
  • Umiejętności - znajomości obowiązujących przepisów i procedur, obsługa komputera, obsługa faxu, kserokopiarki, komunikatywność, praca w zespole, rozwiązywanie problem, organizacja pracy.
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy - brak
  • Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie średnie
  • Umiejętności - Znajomość programów Word i Excel.
  • Doświadczenie zawodowe – 2 lata
  • Kwalifikacje zawodowe - kurs informatyczny

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe zgodnie ze stawianymi wymogami (w tym także dokumenty dot. aktualnego zatrudnienia, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia).
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.

 

Termin składania dokumentów:

 

09.03.2022r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji

ul. Sienkiewicza 2    

06-500 Mława

 

  • Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „ogłoszenie o naborze nr 2/2022 na stanowisko sekretarki Wydziału Prewencji KPP w Mławie” bezpośrednio w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty Polskiej /decyduje data stempla pocztowego/;
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

Oferujemy:

 

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i      przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Możliwość korzystania z Zakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
  • Ubezpieczenie grupowe PZU.

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określnych w ogłoszeniu.
  • etap II -  spośród wszystkich złożonych ofert spełniających wymogi formalne, Komisja Rekrutacyjna wybiera maksymalnie 5 kandydat do udziału w bezpośedniej weryfikacji – rozmowie kwalifikacyjnej.

W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna, w celu wyłonienia kandydata posiadającego najlepsze predyspozycje do pracy na danym stanowisku, może przeprowadzić zadanie praktyczne, dostosowane do zakresu zadań wakującego stanowiska.

  • dodatkowe metody selekcji - w przypadku znacznej liczby osób, które spełniają wymogi formalne lub w związku ze specyfiką stanowiska istnieje możliwość wprowadzenia innych metod pozwalających na weryfikację kandydatów, np. test z wiedzy obejmujący zakres zadań wykonywanych na stanowisku sekretarki Wydziału Prewencji.

 

 

Dodatkowe informacje:

 

  • Wynagrodzenie  3 010,00 zł.  brutto (płaca zasadnicza + premia regulaminowa) oraz ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat pracy.
  • Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu zostaną powiadomione telefonicznie;
  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadomione.
  • Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
  • Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Nie zwracamy nadesłanych dokument, oferty będą komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończonego naboru.

 

 

Dodatkowe informacje moソna uzyskapod nr telefonu: 47 7036212

 

 

Przetwarzanie danych osobowych

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mławie nr tel. 47 7036211
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych- nr tel. 47 7036261
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mławie
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w      służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a      następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.      Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w      służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Metryczka

Data publikacji : 04.03.2022
Data modyfikacji : 28.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Mławie
Osoba udostępniająca informację:
Anna Pawłowska
Osoba modyfikująca informację:
Anna Pawłowska
do góry