Wolne stanowisko pracy - sekretarka Wydziału Prewencji
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY nr 2/2022
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MŁAWIE
Komendant Powiatowy Policji w Mławie
poszukuje kandydata na stanowisko :
sekretarka Wydziału Prewencji KPP w Mławie
umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Mławie, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława
Miejsce wykonywania pracy:
Mława
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa kancelaryjno – biurowa w zakresie dokumentacji jawnej Wydziału Prewencji
- Ewidencja wpływów i obiegu dokumentacji oraz przesyłek Wydziału Prewencji
- Prowadzenie rejestrów i dzienników Wydziału Prewencji m.in.: dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego, skorowidzów tematycznych i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy
- Rejestrowanie , segregowanie, przekazywanie i kompletowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wydziału Prewencji
- Sporządzanie wykazu przesyłek nadanych i poleconych oraz przygotowanie ich do wysłania
- Wprowadzenie do ewidencji komputerowej Systemu Wspomagania Obsługi Policji danych dotyczących kalendarza czasu służby oraz absencji funkcjonariuszy Wydziału Prewencji
- Rozliczanie funkcjonariuszy Wydziału Prewencji z dziennikowanych materiałów oraz przygotowywanie materiałów Wydziału Prewencji do archiwizacji
- Wykonywanie czynności kancelaryjno – technicznych
- Obsługa interesantów zgłaszających się do Wydziału Prewencji
- Przestrzeganie przepisów BHP i Ppoż oraz przepisów i zasad obowiązujących w Komendzie Powiatowej Policji w Mławie
- Przygotowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji kierownictwa Wydziału Prewencji do archiwizacji i przekazanie do składnicy akt KPP w Mławie
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca administracyjno - biurowa w systemie jednozmianowym (8.00 – 16.00);
- Stanowisko wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy;
- Stanowisko pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem wyposażone w monitor ekranowy , obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- Na stanowisku nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy;
- Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku. Występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń usytuowanych na piętrze budynku dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach /brak windy/. Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
- Wykształcenie średnie
- Umiejętności - znajomości obowiązujących przepisów i procedur, obsługa komputera, obsługa faxu, kserokopiarki, komunikatywność, praca w zespole, rozwiązywanie problem, organizacja pracy.
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy - brak
- Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie – średnie
- Umiejętności - Znajomość programów Word i Excel.
- Doświadczenie zawodowe – 2 lata
- Kwalifikacje zawodowe - kurs informatyczny
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe zgodnie ze stawianymi wymogami (w tym także dokumenty dot. aktualnego zatrudnienia, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia).
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Poufne” lub oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
Termin składania dokumentów:
09.03.2022r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Sienkiewicza 2
06-500 Mława
- Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „ogłoszenie o naborze nr 2/2022 na stanowisko sekretarki Wydziału Prewencji KPP w Mławie” bezpośrednio w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty Polskiej /decyduje data stempla pocztowego/;
- Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Oferujemy:
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Możliwość korzystania z Zakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej.
- Ubezpieczenie grupowe PZU.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określnych w ogłoszeniu.
- etap II - spośród wszystkich złożonych ofert spełniających wymogi formalne, Komisja Rekrutacyjna wybiera maksymalnie 5 kandydat do udziału w bezpośedniej weryfikacji – rozmowie kwalifikacyjnej.
W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna, w celu wyłonienia kandydata posiadającego najlepsze predyspozycje do pracy na danym stanowisku, może przeprowadzić zadanie praktyczne, dostosowane do zakresu zadań wakującego stanowiska.
- dodatkowe metody selekcji - w przypadku znacznej liczby osób, które spełniają wymogi formalne lub w związku ze specyfiką stanowiska istnieje możliwość wprowadzenia innych metod pozwalających na weryfikację kandydatów, np. test z wiedzy obejmujący zakres zadań wykonywanych na stanowisku sekretarki Wydziału Prewencji.
Dodatkowe informacje:
- Wynagrodzenie 3 010,00 zł. brutto (płaca zasadnicza + premia regulaminowa) oraz ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat pracy.
- Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu zostaną powiadomione telefonicznie;
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadomione.
- Wszystkie oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
- W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokument, oferty będą komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończonego naboru.
Dodatkowe informacje moソna uzyska�pod nr telefonu: 47 7036212
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mławie nr tel. 47 7036211
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych- nr tel. 47 7036261
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mławie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane